Reklama na samochodzie Reklama na pojazdach
|
|
|
REKLAMA NA KAROSERII:
- reklama na pojazdach jest wycinana z kolorowej folii:
|
Folię wycinaną stosujemy przy reklamach na samochodzie, który wymaga niewielu kolorów, w których nie ma zdjęć.
Taka reklama na pojazdach posiada logo, adres, dane kontaktowe oraz slogan reklamowy. Wycięte elementy folii są przyklejane osobno na powierzchnię karoserii.
Jest kilka rodzaji folii w zależności od kształtu powierzchni karoserii na której będzie umieszczona reklama na samochodzie. Aby wykonać reklamę na pojazdach, dla których powierzchnia karoserii jest stosunkowo płaska - stosujemy podstawową najtańsza folię, która spełnia swoje zadanie.
Natomiast reklama na samochodzie, przeznaczona na karoserię o większych przetłoczeniach - wykonujemy z innego rodzaju folii, która poddaje się plastycznemu formowaniu.
Rodzaj użytej reklamy na pojazdach zależny jest wiec od rodzaju powierzchni karoserii. |
- reklama na pojazdach jest drukowana na folii:
|
Taka reklama na samochodzie wymaga naklejenia na karoseriÄ™ folii uprzednio
pokrytej wydrukiem solventowym - (tusz).
Druk solventowy jest odporny na warunki atmosferyczne i nie wymaga
dodatkowych zabezpieczeń, więc taka reklama na pojazdach jest trwała.
Im jakość wydruku jest wyższa, tym reklama na samochodzie jest efektywniejsza.
Zdjęcia powinny charakteryzować się wysoką rozdzielczością tj. 720 dpi
|
. |
REKLAMA NA SZYBACH:
- reklama na pojazdach jest drukowana na folii One Way Vision:
|
Reklama na samochodzie w formie grafiki na szybach wykonujemy z perforowanej folii typu
One Way Vision. Taka reklama na pojazdach ma atrakcyjną formę graficzną, która jednocześnie zachowuje
widoczność od wewnątrz pojazdu. Reklama na samochodzie z folią One Way Vision
naklejamy na szybach bez wycieraczek
|
. |
REKLAMA NA FOLII MAGNETYCZNEJ:
- reklama na pojazdach jest umieszczona na folii magnetycznej:
|
Na pasku folii magnetycznej naklejamy wycinanÄ… lub drukowanÄ… foliÄ™ samoprzylepnÄ… z grafikÄ….
Taki rodzaj reklamy na samochodzie posiada ogromną zaletę, którą jest możliwość samodzielnego
odklejania
i przyklejania elementów graficznych w dowolnym momencie.
Zdjętą reklamę można umieścić
bez kłopotu na innym pojeździe.
Dzięki tej technologii można wykonać grafikę na prywatnych samochodach, którą klient może zdjąć
(np. na okres wyjazdu wakacyjnego) i ponownie założyć. Procedura ta może być powtarzana
nieograniczoną ilość razy.
Blacha karoserii nie może być "bita" i szpachlowana, poniewaz wtedy folia magnetyczna może sie odkleić
od karoserii.
Folie magnetyczne sprawdzają się na płaskich powierzchniach (bez przetłoczeń).
|
Grafika wycinana z kolorowej folii samoprzylepnej.
Najczęściej stosowana oraz atrakcyjna cenowo, a jednocześnie elegancka forma reklamy. Jej
niewątpliwą zaletą jest krótki czas wykonania oraz możliwość taniego usunięcia
grafiki przy sprzedaży pojazdu.
Cena netto wykonania reklamy wraz z materiałem :
160 zł / m2 z folii samochodowej 3 - 5 letniej odporności na UV
190 zł / m2 z folii samochodowej 7-10 letniej odporności na UV
240 zł / m2 z folii samochodowej > 10 letniej odporności na UV "CAST"
|
Grafika drukowana (wydruki solwentowe na folii wylewanej).
Na samochodzie można nakleić również fotografie. Daje rewelacyjne i nieosiągalne dla innych technik rezultaty.
Cena netto wykonania reklamy wraz z materiałem : 180 zł / m2
|
Folia One Way Vision.
Możliwe jest też umieszczenie grafiki na szybach pojazdu.
Oczywiście zachowana
jest widoczność od wewnątrz pojazdu.
Cena netto wykonania reklamy wraz z materiałem : 200 zł / m2
|
Grafika wykonana na folii magnetycznej.
Posiada ogromną zaletę, którą jest możliwość samodzielnego odklejania i przyklejania elementów graficznych w dowolnym momencie. Zdjętą reklamę można umieścić bez kłopotu na innym pojeździe.
Dzięki tej technologii można wykonać grafikę na prywatnych samochodach, którą klient może zdjąć (np. na okres wyjazdu wakacyjnego) i ponownie założyć.
Procedura ta może być powtarzana nieograniczoną ilość razy.
Szerokość folii 61 cm.
Cena netto wykonania reklamy wraz z materiałem : 170 zł / mb
|
5 - 10 samochodów - rabat = 10%
pow. 10 samochodów - rabat = 15%
Przed przystąpieniem do oklejania pojazdu klient wpłaca 40% zadatku całkowitego kosztu brutto za usługę.
|
|